Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av marie lindgren - 17 oktober 2008 19:06

okej jag är övertalad.

Blir cleo ikväll iaf dåååå, kanske ses i vimmlet :)


nu min drink, och spegeln ;)



ciiao!

Av marie lindgren - 17 oktober 2008 17:53

Hallååå.. klockan 8 var jag uppe imorse, det var lite tungt men, åkte och tränade vid 9 i någon timme.

Sen vart det hem lunch och somna på soffan i närmare två timmar.

Sen har jag Malin och Elin suttit hos Sandra och surrat.


Just ätit middag, Lax med klyftpotatis och rotfrukter :) mumms. ..


Hur ska jag göra ikväll? inte bestämmt mig för om det blir utgång eller om jag stnnar hemma, jobbigt det här. Men det känns som att det inte kommer vara värt att gå ut ikväll känns som att det är meningen för mig att skippa cleo ikväll!
Blir nog tv mys med idol och malin :)


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards