Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av marie lindgren - 6 oktober 2008 20:51

hallåå, sitter och tar igen mig, varit ute och promenerat en sväng med Malin, fattar inte vad som händer med mina smalben ibland när jag går, det är som att dom låser sig och det känns som att jag bara vill lägga mig ner och dö!

Men det gick bra tillslut, tog dessutom fel skor också så kan ha med det att göra.

Nu blir det bara att ta det lugnt funderar på att plocka fram teori boken och läsa lite vart inte så mycket pluggande idag för min del.

Men imorgon blir det träning iaf, sen köp av en ny telefon =)


nu en kopp te och en rök. ha det braa sötisar! PUSS


ciiao!

Av marie lindgren - 6 oktober 2008 14:14

Hallåå,, dagen började med att jag försov mig, ställde klockan på 9.00 men somnade om till halv 12. Han varken med träning eller mobil tittande innan mamma skulle iväg och jobba.

Men vi ska ta det imorgon istället. Har nog bestämmt mig nu för vilken mobil som jag ska införskaffa, men vi får se :) den ska vara vanlig iaf, är less på luckor skutupp och skit telefoner nu.

Malin Isaksson har varit här på klippning, lättförtjänta pengar för mig måste jag säga :)


Försöker nu få tag i min kusin Emma har för mig att hon tjatat ett tag om klippning hon med.

Så får se kanske åker till sävast en sväng ikväll om hon är hemma.


Funderar på lite pluggande nu, ska iaf sätta på en kopp kaffe, sen får jag se hur mycket pluggande det blir. Emmaliakka ska komma med Barbie idag också, jag ska ju tydligen vara råttvakt ett tag framöver hihi, jag och Barbie kommer ha party här hemma


ciiao!


Ovido - Quiz & Flashcards