Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av marie lindgren - 9 oktober 2008 22:55

Malin spelar upp låtar vid hennes dator.
Och så kommer det plötsligt en låt som jag fick rysningar av på en gång kände att det var en jag verkligen borde minnas vart jag hört.

 Men jag kom inte på det , förren andra gången den spelades upp..

Då kom det tillbaks minnena och stunden...

Den dagen som förändrade allt till det de är nu! :(

skulle göra allt för att ta tillbaks allt


ciiao!




Av marie lindgren - 9 oktober 2008 22:25

sitter hemma hos malin, blir att övernatta här skulle jag tro. Det känns som att helgen börjat, Pär och Carina har redan åkt iväg som varje helg, och vi är ensammna varje helg. Så det blir en förtidig och förlängd helg :)
Men imrgon blir det uppoch hoppa klockan 8.00

ska och träna sen ska jag ringa lite olika viktiga samtal :) får inte glömma det!


Jag funderar seriöst på att byta tillbaks till min pinne, och sälja ny mobilen igen. Jag orkar inte med knapparna jag kan inte skriva sms ..

Jag lär väl om mig snart hoppas jag. Men tror att kjag måste klippa av naglarna för att det ska underlätta ;) men det kommer aldrig inträffa kan jag lova ska kämpa ett tag först !! haha.  PUSS och kram


ciiao!

Av marie lindgren - 9 oktober 2008 13:08

hoho.. gick inte och la mig förren vid 4 inatt tror jag. Satt och kolllade på ett antal avsnitt one tree hill. och kunde inte slita mig när det var som mest spännande. Vaknade för ca en timme sen, och har försökt vakna till liv. kollade min mejl och jag hade fått från folkhögskolan, det stod att jag skulle höra av mig så fort som möjligt så skulle vi boka en tid =)
Fattar lycklig jag känner mig just nu. tänk om jag får börja redan nu eller iaf till efter jul!

Nu ska jag få i mig nå mat, sen ska jag slå en pling till skolan! Ha en underbar dag sötnosar!


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards