Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av marie lindgren - 2 oktober 2008 22:26

Olyckligt Förälskad det är nog vad jag är, eftersom det aldrig kan bli jag och Johan Palm.. HAHAHA jag är super nördig jag vet! Men jag bara älskar den där lilla killen, man kan fan inte sluta le åt homom när han kommer upp i tv rutan. Han är nog ingen idol 2008 men han kommer vara min idol fram tillslutet.

Emmelie har varit här ikväll, vi har vandrat till ica inhandlade lite onyttigheter, och cancerframkallande pinnar. Sen hem och myst i soffan framför tvn.

Sen kom mamma och vi fikade kvällsfika med tända ljus, det är så mysigt med hösten! Kom in för ett tag sen varit ut och träffat Malin en liten sväng, som dom gammla goda tiderna för många år sedannär vi alltid träffades och tog en kvälls rök tillsammans bara för att berätta om allt som hunnit hända sedan sist vi sågs. Nog för att vi mer eller mindre satt ihop förr så det var inte så mycket som han hända på dom korta stunderna vi var ifrån varandra,.


Eftersom att mamma inte ville följa med mig på bio imorgon, så ska jag och Malin ha en bara våran helg som förr tiden.

Det bli middag imorgon iaf, sen får vi se! Kankse ska sattsa på att försöka återuppleva våra gammla minnenoch stunder, om det nu är något man vill återuppleva ;)


Nää nu blir det sängen för mig, med en film :) Sov gott PUSS!


ciiao!

Av marie lindgren - 2 oktober 2008 12:37

Tjoho..

Hade tänkt ta itu med pluggandet nu, men ska sätta på lite kaffe först, och skriva av mig lite.

Hunnit med morgon träning, är så jävla skönt att åka in och träna tidigt på morgonen nästan inge folk alls, och sen har man hela dagen framförsig.

Hunnit få i mig lite lunch också, men nu ska jag sätta igång kaffe plocka ihop lite och sen blir det plugg. Imorgon är det Fredag :D

Tycker veckorna går så otroligt fort nu mera så det är inte sant. Blir iaf ut och äta imorgon med underbara tjejrna, sen blir det kanske lite party, men lugnt för min del absolut, efter alls som hänt så är det nog bäst så! :)


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards