Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av marie lindgren - 16 oktober 2008 23:33

Tjoho,, Kommer precis hem ifrån sandra, Hon hade bakat en "tårta" så jag coh Elin har varit där och smakat på den. Mycket godkänd måste jag säga.

Ska snart hoppa i säng, ska upp coh träna imorgon sandra ska ringa och väcka mig så jag tar mig iväg med 9.00 bussen! Perfekt.

Sen ska jag kanske på stan en liten liten sväng byta någon tröja tror jag.

Vill att farmor ska vara hemma så jag kan gå dit men det är inte så troligt eller så är hon stressad fö att dom ska iväg.

Jag vill ju att hon ska med mig på stan en sväng, för jag vill permanenta mitt hår och hon ska hjälpa mig ;)
Får slå henne en pling efter helgen om inte annat !!


Nu som sagt sängen.. sov gott hurreni..


bilder ifrån emmelies mobil :) haha

ciiao!

Av marie lindgren - 16 oktober 2008 13:43

Hallå allt bra med er idag? med mig är det prima Malin ringde och väckte mig imorse vid 10, Sen kom hon över suttit och druckit kaffe och surrat sen dess. Nu har hon åkt iväg till sin körskola. Jag funderar på att plugga lite, känns som att jag håller på att komma någon vart nu=) underbart!

Igår var jag hos familjen andersson hela kvällen. Klippte Emma och fick ta rätt mycket ändå... tog ungefär 10-15 cm på längden och uppklippning :)

sne luggen hon ville ha vart rätt okej om jag får säga det själv..
Men fasen vad den flickans hår växer fort alltså. Snälla byt med mig ;)


Mina andra söta kusin Niklas, Börjar bli mer och mer fisförnämd som jag? ;)
Haha igår när vi satt och kollade på tv hämtade han en tandpetare och började rensa smuts under naglarna :) haha han är för sööt.

nej som sagt plugg nu! ha det braa idag..


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards