Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av marie lindgren - 5 oktober 2008 16:23

Hallåå,, sitter och kollar runt lite har bestämmt mig för att köpa en ny mobiltelefon nu, Jag älskar min pinne men jag orkar inte när det ska tjorva så mycket nu mera!
Något förslag på vad man ska köpa för någon?

Jag kan inte bestämma mig, vill bara ha en vanlig telefon inga konstigheter alls, för jag känner mig själv kommer ändå paja eller vilja ha en ny inom kort igen..


Igår skulle det bli en lugn kväll igen, Jag och mamma vra bort bjudna på middag trevligt. sen kom emmelie malin och nicke dit också.

Satt och pratade en massa, jag och emmelie bestämde oss rätt plötsligt för att dra ut iaf en sväng. kilade hem till mig gjorde mig klar och så, markus och makkan kom förbi och höll oss sällskap :) innan dom skutsade oss in till stan.

Vi gick en sväng till Anatolia faktiskt aldrig varit där förr, det var inte mycket folk kan jag säga.

Men inträdet var gratis och drickat var hur billigt som helst =)

Och man kännde fan alla typ som var där, eller iaf visste vem alla var haha :)

Men nu blir det inga fler inpuls ute kvällar, nu blir det hemma mys varje helg!


Emmelie skulle komma förbi efter hon hade ätit. och hämta lite saker.

Sen blir det tv hela kvällen ensam mamma söker.

och tre nya avsnitt andra avenyn =)


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards