Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av marie lindgren - 23 oktober 2008 21:23

Det gör så ont i hjärtat varje dag, det svider djupt inne i bröstet

skammen och saknaden kommer den någonsin försvinna?

Kommer jag någonsin förlåta mig själv igen. För allt jag gjort mot dom som verkligen betytt något för mig.


Det är det jobbigaste att försöka hitta tillbaks till sig själv.

Det är som att jag levt i en bubbla så länge nu, allt skit och allt det jobbiga har stannat kvar och tillslut orkar man inte längre tillslut spricker bubblan,  och tar ut all skit genom att göra saker som jag som mitt riktigt jag aldrig skulle göra.


Det känns verkligen som att jag lyckats ta mig ut ur den där bubblan igen. Som att jag kan hitta tillbaks till mig själv den personen som jag egentligen är. Men när det gått så långt har man redan förstört och förlorat för mycket.


Jag har hittat tillbaks och ser ljuset, kommer göra det på egenhand!
ALLA sviker!


ciiao!


Av marie lindgren - 23 oktober 2008 13:31

Hallå sötnosar.

Har varit i stan och fixat med lite saker nu är det avklarat iaf skönt :)

träffade Jessica en sväg också rännde runt lite på sytan med henne, hade tänkt komma iväg och träna också, men jag ville bara hem och äta eftersom jag inte hann få i mig någon frukost på morgonen.

Så skippade träningen och har nu ätit lite och funderar på att klä mig och ut och power walka :)

Imorgon är det redan fredag min favorit dag på veckan.
Var planerad utgång, men nu har det ju kommit upp en sak som gör att jag kanske måste skippa fest denna helg? vi får se hur jag bestämmer mig för.

Skulle vara ganska skönt att ändå bara ta det lugnt, vad ger det egentligen att ränna ute varje helg? Fan ingenting visst det kan vara super trevligt. Men brukar ändå dyka upp nått och det slutar snart i kaos.

'

Hehe nej nu ska jag inte vara så, förra helgen vart underbar.

Och jag vet att helgerna fram över kommr vara lika dom med, Men jag är sugen på en lugn helg, som sagt det hinner ändras många gånger om ;)


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards