Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av marie lindgren - 10 oktober 2008 16:16

hallåå kom hem för ett tag sen, kom på i sista sekund att det var sista dagen som jag ska lämna in min papper till försäkringskassan för att få pengar, så var bara att dra på sig kläder smink och blåsa håret eftersom jag just hade kommit ur duschen och bara hade tänkt ta det lungt fram tills kvällen.

Så vart inte planerna tog en kvar sen var jag påväg mot stan.

Träffade upp Jessica och sedan Malin och Emmelie också, Drack kaffe och surrade.

Nu är papprena skickade iaf känns skönt stress stress stress...

Nu håller jag på i tvätt stugan, och ska ta tag i diskenoch lite städning innan jag ska fixa nå mat :)


Ikväll blir det lungt, jag och Emmelie är lite sugna på utgång ;)

men vi skulle ju inte festa på ett tag nu, men vi får se vad kvällen bjuder på. hade tydligen någon spec biljett med extra pris och förträde i kön till cleo kaske ses i vimmlet iaf ;)


ciiao!

Av marie lindgren - 10 oktober 2008 10:37

hallåå... god morgon kanskejag ska säga.

Jag skulle upp klockan 8 ochta samma buss som malin vid 9 och träna.

tror ni jag tog mig upp? nej. Föru  gick  det bra att kliva upp innan som sömnlösa nätterna började orkar inte mer!
Nu sk jag dricka kaffe ta en rök, och se om jag orkar åka och träna, jag har alla mina saker här hur som helst :)
Men kanske tar fram Carinas tränings maskiner istället slår på tvn och tränar hemma ;) mycket skönare men bara idag.


Jag saknar dig så otroligt mycket,

vill baraha tillbaks alla dagar alla stunder då det var du och jag mot världen min vän! :(


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards