Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av marie lindgren - 29 oktober 2008 18:22

Hoho.. sitter nu med ännu en in packning i håret.

Ska ha det minst två timmar hela den här veckan till att börja med. För övrigt så håller jag på och tvättar, men nu är maskinerna klara bara torken kvar :) skönt!
Sen har jag lite att städa upp och disken som väntar! Ska slå en pling till Malin och höra hur det går för henne..


ciiao!

Av marie lindgren - 29 oktober 2008 10:38

Hallååå där :)
Idag har jag en full späckad dag, har just gjort mig i ordning för stan ska möta upp Jessica och Karro.

Sen har jag tvätt tid klockan 4 som jag absolut inte får missa!!!! Måste ha rena kläder det är panik.

Kommer också få ett samtal krin 4 tiden, och jag funderar fortfarande på vad jag ska berätta och va jag ska hålla lite för mig själv, vi får se! Nyfikna? ;) en hemlighet ni inte har att göra med tyvärr ..


Sen tänkte jag hinna med pappa och köra en sväng ikväll..

alltså har jag fullt upp i några timmar idag :)


ciiao!


Ovido - Quiz & Flashcards