Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av marie lindgren - 3 oktober 2008 20:32

FREDAG halv 9 ungefär, jag sitter hemmaät, hos Malin i soffan med datorn i knät, idol är på tv, och Johan hár redan sjungit, vad har denna kväll mer att ge? Ja det är en nykter och f est fri kväll och helg för min del.

Men jag är väldigt, suuuuugen på att dra  iväg på äventyr!!!!!

vart slutar kvällen? vi får väl se ;)

ciiiao!

Av marie lindgren - 3 oktober 2008 13:19

Hejhej sötnosar!
Jag sitter och kikar i min bloggkoll samtidigt som jag varit inne på vakanser och sett efter lite jobb. det går inte mycket frammåt för mig just nu, men ska ta tag i detta här ska ringa lite samtal på måndag tänkte jag. Idag är det fredag och ska bara ta det lungt.

Jag ska klä på mig och faktikst sminka mig tror jag, kommer inte ihog senaste gången jag hade smink på mig måste varit en vecka sedan nu.

Men det är otroligt skönt, och huden mår ju självklart bättre:
i brist på annat skriver jag om det mest onödigaste sakerna.

Jag hade velat åka in tll stan och shoppa loss som en med mycker pengar ;)
Men jag ska vara rädd om mina mååååånga tusen jag har på kontot.

Jag och Emmelie sa igår egentligen skulle vi dra ut och var kung i baren i helgen bara slänga fram kontokortet och dricka till bättre tider!


Men det blir lugnt för min del i helgen, för resten blir det party, men jag och Malin ska ta det lugnt och bara njuta av det tråkiga ;) Det blir skönt det med, är ju idol ikväll igen =) jiiipppiii jag har blivit idol nörd, jag gillar egentligen inte ens idol har aldrig följt det förr men jag har helt fast vid johan så klart.! Nu en rök med mamma som kokat kaffe :)


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards