Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av marie lindgren - 31 oktober 2008 14:21

Håller på att koka kaffe så snart lir det en kopp nybryggt kaffe i soffan och mysa en stund, jag håller på att frysa ihjäl.

Har varit och handlat och det var hur mycket folk som helst, alla stressar, och alla små jävla ungar glooooor dom värkar då inte behöva önska sig nya glo ögon i julklapp!


Blir troligen utgång ikväll som det ser ut nu.

Måste hitta någon att ha på mig bara, och hitta fram lusten igen..


ciiao!


Av marie lindgren - 31 oktober 2008 12:36

Hej sötnosar.

Idag är det fredag som brukar vara min favorit dag på hela veckan helgen börjar och massa roligheter.

Visst det är inplanerat fest kankse både idag och imrogon.
Men jag är inte alls på humör för fest och glada miner i helgen, jag vill bara vara hemma ligga och gräva ner mig i väntan på bättre tider!
Önskar att jag var 5 år igen och allt bara var lätt, fanns inga bekymmer och man visste inte vad som väntade en!
Men nu är det som de är, och klart det kommer ta hårt som fan på mig det här, det har det redan gjortoch det har det gjort ett bra tag nu.

Men nu är det dags att verkligen gå vidare, finns i mitt hjärta föralltid så klart.


Ska och handla med mammsi på ett tag, så ska dra på mig nå kläder.

ha en underbar dag och kväll allihpa!


Nu finns det inget mer att säga, Nu finns det inget du kan göra!


ciiao!


Av marie lindgren - 31 oktober 2008 00:08

Har du kysst någon: Ja,


Naken: japp

Med bara underkläder: jo

I en säng: Ja

I vatten: ja

I regn: ja

Ute: jo

Uppoch ner: haha säkert ;)

Sittande: jaa

Stående: ja

Där många sett på: yes

Någon du ej varit tms med: ja

Någon som redan är upptagen:Ja det har jag,

I smyg: Njaa inte direkt men.

I skolan:  Nej

har du nekat en kyss: jo det har hänt

blivit nekad: nej

när folk sett på: Ja det antar jag

frågat om en kyss: så klart =)


när kysste du någon senast? i lördags!!


sov gott, kyss och kram :)


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards