Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av marie lindgren - 30 oktober 2008 18:52

varit ute och promenixat med Malin kom in för en stund sen :)

Skönt, men kallt som fan och halt.. kan inte snön komma snart så det blir lite mys stämning.

Jag och mamma har precis rensat bland nagellacken det behövvdes verkligen, hittade mitt oranga nagellack som jag använde massor förr. Passar ju nu i helgennär det är halloween, så målat ett lager :)

Har ännu inte bestämmt mig hur jag ska fira halloweeen alltså, jag är sugen på att vara hemma och bara trycka i mig gotta och glo på film.

Sammtidigt som jag vill ut och roa mig på krogen, eller umgås med mina "små" vänner =)

Får flura ett tag till på det där, men det blit mysigt hur som helst =)


We all gonna die. Så varför slösa bort sitt liv, på någontin så värdelöst

som någon som inte uppskattar den du är.

Prata skit och bråka, ta hand om dom nära och kära och hitta dina riktiga vänner och ditt riktiga jag!


But i will never forget!


ciiao!

Av marie lindgren - 30 oktober 2008 14:07

Tjoho.

Malin ringde och väckte mig vid 10 imorse, och sa att hon var påväg hem från stan och skulle komma förbi. Så vara bara ta sig upp och sätta på kaffe, Har vikt tvätten från igår och disken som inte heller vart gjort igår kväll.

Sen har vi haft lite fixeri med skönheten idag.

Haft fotbad i diskhon ;) så där har vi suttit på varsin sida av bänken och trängts med våra små fossingar, filat och haft oss.

Fixat naglarna och brynen också nu är allt toppen och super sött, utom mitt burr till hår då vill säga ;)


Nu ska jag städa lite grann så det går att gå härinne, sen ska jag nog ta tag i lite plugg, innan det blir power walk :) ha det bra finisar!


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards