Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av marie lindgren - 4 oktober 2008 16:13

Hej, jag kan pusta ut nu, morbror och familj har varit här på besök,

Två ungar och en hund, okej hunden är okej men barnen dom har ju överskotts energi som heter duga, bråkar och skriker på varandra mest hela tiden! Nästa gång kan han gärna lämna hemma familjen ;)

Men var kul ändå, har inte träffat dom på hur länge som helt, Brukar se min morbror på bussen ibland, efterdom han kör åt llt faktikst :)

Nu ska jag fixa mig lite inför kvällen, jag och mamma är bortbjudna hem till sandra och karin på middag sen ska tanterna ut på äventyr.

Gammlingarna drar på krogenoch vi ungdommar kommer nog ha en lugn hemmakväll. nog för att jag är väldans sugen på en krogrunda men jag ska spara mig =)


Ni får ha en underbar kväll allihopa!


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards