Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av marie lindgren - 8 oktober 2008 18:25

Tjoho!!!
Kom precis hem varitoch ätit med Malin och Nicke, vart ingen mat här hemma efersom jag glömt nyckeln hemma hos malin så tog oss inte in.

Tidigare idag har ja hunnit med endel faktikst.

Klev upp vid halv 9 då mamma ville att jag skulle följa med och sola i stan.

så passade på med det sen släppte hon av mig så jag gick och tränade gick skit bra idag =)
Sen träffade jag upp Sandra och Elin för lunch, och sedan vidare för att sitta och dricka kaffe i solen grymt skönt var det idag :)
Åkte hem till Malin efter det, satt och surrade med henne ett tag, och sa att jag gärna skulle vilja ha några fina höst bilder, Malin sprang och klädde på sig och sminkade sig inför fotografierna! Haha med höst blder menar jag självklar på typ treäd och lös i fina färger, kanske inte främst på Malin ;)

Men det tycke hon iaf.


Nu hade jag tänkt ta tag i böckerna ett tag lägga mig och mysa med teori, får se hur mycket jag orkar ikväll. funderar på att plugga inatt istället eftersdom jag ändå inte kan sova om nätterna börjar bli grymt jobbigt.



ciiao!


Ovido - Quiz & Flashcards