Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av marie lindgren - 12 oktober 2008 17:45

Hallå inte hunnit med något bloggande i helgen.
Men iaf Fredagen slutade med att bara ta det lugnt med hemma kväll.

Spenderade den med Sandra och Karin såg någon musikal om jesus ;)

Sen vart det en rätt tidig kväll, upp och hoppa vid 9 på Lördagen och iväg till ikea.

Jag hittade faktikst inget nödvändigt, och inga skor heller som jag riktigt föll för :o.

Sen hem vila en stund för att sedan fixa och dra vidare till Sandra.

Lördag kvällen slutade i boden på bodensia. Jag var tyvärr inte ett dugg taggad och hade absolut ingen lust att varken festa vara social eller på humör. Så drog hemmåt till Malin vid 1 tiden tror jag, Där Jennifer Malin Camilla Larsson Nicke och Basse var :) dom satt och drack vin!
SÅ var social med dom en stund, men drog sedan hemmåt vid 3 tiden någon gång och vart sängen på en gång.


Jag fick en kick och har städat rummet tidigare idag det behövdes verkligen. sen kom Malin bakade en kladdkaka som mest vart en socker kaka med choklad smak ;) sen har vi också hunnit med att göra pizza.

Ikväll skulle lite plugg inte sitta helt fel men får se om jag orkar ta fram böckerna. Blir ensam mamma söker och andra avenyn ikväll iaf :)
Nu svensson svensson!


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards