Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av marie lindgren - 18 oktober 2008 20:42

Tjohooo, vart cleo igår kväll,. jag ångrar mig verkligen inte. fyfan det var den bäästa kvällen på väldigt länge måste jag säga!
Hade grymt kul och massa trevligt folk. Hamnade på matstället och sen på ett annat ställe efter cleo. Men ringde till mina vänner och vart upphämtad senare och hemkörd :)


Den här helgen ska jag leva länge på !!


Idag har det varit en lång dag, har suttit på jouren med Malin i ett antal timmar. Höll på att slockna några gånger. Måste säga att sjukvården i sverige är bland det sämsta jag varit med om fyfan!!

Nåja nu ska jag popapopcorn, lägga mig i soffan och invänta svensson svensson. Ha en trevlig lördagskväll PUSS


tyvärr hade vi ingen kamera och därför inga bilder från gårdagen.
utom denna med mobil :( nåja nästa gång kanske man minns. ciiao!
Ovido - Quiz & Flashcards