Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av marie lindgren - 7 oktober 2008 22:11

Hallå Mali hade gnällt över en uppdatering såg jag.

Visst jag brukar hinna uppdatera om dagarna men idag har jag inte hunnit haha, har faktikst haft fullt upp för ovandlighetens skull!
Dagen började med att klockan ringde vid halv 9, sen satt jag och försökte pricka in att ringa min gynekolog när klockan slog 9, ungefär två sekunder efter det så är det redan telefon kö det är ju helt sjuk.

Så missade bussen men tog mig in till stan iaf med halv 10, körde ett rätt slött träningspass idag, sen vidare och köpte med mig mat och gick till en vän och åt lunch. Fastnade där ett tag och sen tog jag bussen hem till en stressad mamma.


Hunnit med att köpa ny telefon också vart en sony ericsson K660i, inte vetjag om den är något speciellt men tycker den var alldeles lagomt fin och vanlig för mig ;)

 Sen har jag suttit i sävast hos moster var endagst hon och jonas hemma, nrä resten av familjen är ute i skogen och jagar.

Och nyss drog mitt umgänge hem Malin Sandra och Crille har varit här och surrat på trevligt. :)

funderar nu på att lägga mig, är förjävligt trött, och ska ta bussen med sandra kvart i 9 imorgon bitti jag har stort ansvar för jag ska ringa och väcka henne klockan 8 så hon tar sig till skolan i tid. Sov gott sötisar!


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards